افق ۱۰ساله کسبوکارهای آسیا بنگاههای آسیایی آینده کسبوکار خود حداقل تا ۱۰ سال آینده را باید براساس پاسخ به چند سوال پیشبینی کنند؛ آیا استراتژی برگشت از آینده که در سازگاری با ماهیت پویای منطقه باشد، در بنگاه تعریف شده است؟»، آیا بنگاهها درحال ایجاد مزایای رقابتی و مدلهای تجاری ضدآینده هستند؟»، مصرفکنندگان از بنگاهها چه میخواهند، چه محصولات جدیدی نیازهای آنها را تامین میکند، چگونه میتوانند به بهترین روش به آنها خدمات ارائه دهند؟»، بنگاهها فرهنگ کار گروهی باید از پایه ابتدایی به دانش آموزان یاد داده شود - رضامحمودی درخش
تبریک نوروزی مدیرکل آموزش و تشکیلات بیمه کشاورزان و روستاییان کشور-رضامحمودی درخش
افق ۱۰ساله کسبوکارهای آسیا- رضامحمودی درخش
آینده ,آسیا ,بنگاهها ,کسبوکارهای ,آیا ,مصرفکنندگان ,کسبوکارهای آسیا ,از بنگاهها ,مصرفکنندگان از ,بنگاهها چه ,هستند؟»، مصرفکنندگان
درباره این سایت